Sommarlov redan?


Nej, så är det inte. Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat sedan i torsdags. 
Först hände en massa saker. EN MASSA SAKER. Sedan sov jag väldigt länge.
VÄLDIGT LÅNG TID.
Tyvärr kan jag inte berätta så mycket om det som hände. Har tystnadsplikt. Typ. Plikt är väl egntligen fel ord. Gikt är helt fel ord. Ett personligt löfte är vad det i grunden handlar om. Och löften är till för att hållas. Liksom regler. Jag vet inte vad det är för idiot som myntade uttrycket "Regler är till för att brytas". Regler uppkommer för att de måste följas. Det är typ definitionen av en regel. Men whatever.


Jag fick en liten idé när jag var borta från bloggen ett par dagar. Jag tänker inte kalla det en tävling, eftersom det tycks avskräcka folk från att delta. Så vi säger att det är en lek, vilket det faktiskt är Blinkar.
En gästvecka på bloggen. Alla som vill får "agera Kenneth" och skriva var sitt blogginlägg som under en vecka publiceras på kennethharblogg. Även jag kommer att skriva ett eller flera inlägg. Sedan får alla gissa vilket/vilka inlägg som jag har skrivit. Det låter väl roligt?
Vill du skriva ett inlägg? Anmäl dig då via en kommentar senast söndag 15 maj.


Utöver detta fick jag en helt annan idé när jag var borta (att jag då inte menar borta från bloggen är rätt irrelevant). Jag ska bli pensionär. Inte nu förstås, men någon gång. Annars var ju tanken att jag skulle dö senast år 2016 i någon slags olycka. Varför har jag ändrat mig?
Jag vill också gå runt och busa med folk och låtsas vara helt gaggig. Inte veta varken in eller ut. Mer åt in-hållet eftersom jag inte skulle veta. (Oh, you're playing with words again. Yeah, that always turn out well.)

Skulle då detta "buseri" ske med en dold kamera?  
Nej, det skulle det inte. Jag tänkte mer vara allmänt patetisk. Det passar mig.



Dagens dator:

Davids dator. Jag har den i min ägo. Oj, oj, oj. Nu ska jag ha roligt här. Och David kommer aldrig att få vet... Tja, David, vad gör du här? Du skulle ju inte komma förrän klockan fem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0