Popping Evolution 3: Last one standing


Även om det inte blir en arbetssommar så finns det mycket annat att ägna sig åt. Dels riskerar jag omtenta i Ordinära differentialekvationer. Dels funderar jag starkt på en sommarkurs i Slumpmässighet och Spel. Och den 12 juni så är det (förutom matchen AIK - Malmö FF kl. 19) dags för danstävlingen Popping Evolution 3. Och då ska Popelipop-Kenneth göra comeback. Det gick ju inte så jättebra förra året direkt. David sade typ: "Det var superbra tills du började vifta med händerna." Och jag ba: "Men det var ju det första jag gjorde!"


Killen/tjejen med den röda hatten verkade gilla det i alla fall.





Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar hur du lite nonchalant torkar av dig på byxan i slutet!

2011-05-31 @ 16:43:09
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Då ska jag göra det i år igen!

Någonting mer jag borde upprepa?

Eller andra förslag på saker jag kan göra?

2011-05-31 @ 21:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0