ODE-tentan: Dags att runda av


Tentamensdags. Jag beräknade sent i går kväll att mina chanser att klara tentan uppgick till ungefär 10 procent, varför det ändå fanns en poäng i att göra den. Det började knackigt, ett tag höll jag på att flyta ur min egen kropp, men jag tog mig igenom det på bästa sätt. Det finns en liten chans att jag blir godkänd, förmodligen blir jag det inte. Men även om det blir ett F så är jag stolt över min insats. Jag skrev en tenta i en kurs som jag i stort sett har läst in på en dag. Och gjorde inte bort mig. Det känns riktigt bra. Med det sagt kan jag konstatera att jag inte kommer att läsa 150 procent i fortsättningen. Tanken var annars att jag skulle läsa ytterligare en kurs utöver schemat till hösten (för att öppna upp för en kandidatexamen i matematik efter att jag är klar med vad det nu är jag läser nu). Men det får vänta. Nu är det statistik som gäller.
100 procent.


Fast inte riktigt nu. Till hösten. Någon gång så där i slutet av augusti. För nu är det en annan grej som gäller. En mycket roligare grej.

När jag vaknar upp i morgon har jag sommarlov.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och kl. 19 imorrn har jag också! :D

2011-05-26 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0