Eleven's the limit?


Åh, nej! Jorden går under och så missar jag det! Vad är oddsen?


Jag har fullkomligt manglat gamla tentor under helgen. Åtta femtimmarstentor per dag. Men vad fan hjälper det när man inte förstår den bakomliggande teorin? Jo, det hjälper såklart om det på tentan kommer snarlika uppgifter. Typ identiska fast med andra parametervärden. I TSA-kursen är detta helt klart fallet. Men inför morgondagens tenta är läget värre än det någonsin varit förut inför en tenta. Min fina rad på 11 godkända tentor kan brytas med dunder och brak. Okej, inte med dunder och brak. Men typ med lite väsen i ena hörnet. Jag ska göra en sådan där skattningsskala för att tydliggöra problemet:

A    0 %
B    1 %
C    9 %
D  20 %
E  25 %
F  45 %


Och då ska man veta att jag valde att nedprioritera ODE-kursen för att helt säkert klara den här kursen. Vilket skämt. Hela jag är ett skämt. Ett stort jävla skämt.

Men jag ska göra mitt bästa imorgon i alla fall. Jag har ju trots allt 55 % chans att klara mig.



Dagens skämt:

Kenneth. 

(Remember me writing that?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0