Att ge och ta, att suga


Jag gav mig tusan på att klara det och tog mig också igenom det. Tyvärr pratar jag om Metros korsord. Labbarna gick inte alls. Men är man sämst så är man. Och är man inte sämst så är man åtminstone jävligt kass. Jag suger helt enkelt. Sitter där som ett fån. Fattar nada, är klädd i Prada men luktar lada för att jag vägrar att bada. Tur bara att ingen annan tar skada.


Oförmögna att komma vidare med laborationerna gick jag och David och spelade basket.
Jag vann samtliga fyra delmoment. En klen tröst.



PS. Jag vet att "nada" i betydelsen ovan förmodligen inte rimmar på övriga ord med ändelse
       -ada, men det får ni fanimej köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0