Deppig


Idag känner jag ingen glädje. Ingen motivation. Här är de huvudsakliga anledningarna:

Det jobbiga skolvalet. Har tittat in på en massa kurser och alla verkar inkludera jobbiga hemuppgifter. Jag vet inte vad jag ska läsa eller hur jag ska orka läsa det utöver statistikkurserna. Eller om det ens är värt det. Det skulle vara så mycket enklare om jag bara höll mig till matematiken. Eller statistiken.
Men jag kan inte bestämma mig. Jag kan verkligen inte. Så jag måste läsa både och. Och jag vet inte hur det ska gå till.


Har lagt ner cirka femton timmar på ett hemligt projekt som visade sig vara ogenomförbart på grund av att datorn är min ovän.


Jag kan inte titta på Kanal 5 i mitt rum varpå jag tvingas ut i lekrummet dit folk kommer och går hela tiden.


Och avslutningsvis sprängdes typ min lampa när jag skulle tända den alldeles nyss.
Så jag ser ingenting heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0