Har för mig att de sade någonting om en maxgräns...


Någonstans mellan 300 och 400. Så många sidor skrev jag ut på KTH idag. Tycker lite synd om killarna som satt bredvid skrivaren men håller ändå situationen som väldigt komisk.
Efter tio minuters konstant brölande suckade de lättat och utropade ett "Äntligen blev den tyst!"
Då gick jag och fyllde på med fler papper.


Men nu har jag terminens utskrifter klara i alla fall. Så det var värt de extra två timmarna det sammanlagt tog att resa, ladda ner filer, skriva ut och sortera allting.
Dessutom hittade jag min favoritjuice i literformat! :D


Sedan bar det hemåt. Såg på Smallville. Sov. Såg på Supernatural. Funderade på att sova. Såg på Glee. Ska nu gå och sova.
Smallville firade för övrigt 200 avsnitt idag. Gratulerar!



Dagens diss: Att orden säsongrensning, säsongkomponent och säsongvariation inte är interfixerade med foge-s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0