Undermålig och relativt Dålig


Ja, man kan väl utan att överdriva säga att det inte är min dag i dag.


Jag försov mig nästan en timme. På något sätt lyckades jag stänga av tre snoozealarm. Och inte blev jag väckt av någon annan heller. De frågar när jag ska upp men väcker mig ändå inte om jag försover mig.


Det har gått ett par veckor men fortfarande ingen skymt av boken jag beställde. Den är inte ens i Sverige.


Jag fick D på min tenta. Riktigt missnöjd. Rättningen var förvisso helkass, men känslan inombords kvarstår. Två statistikkurser. Två plumpar. Och jag har valt att rikta in mig på - statistik...


AIK förlorade andra raka mot Färjestad, trots att de den här gången var det bättre laget. Detta medför i sin tur att jag inte får äta några mackor ikväll heller.


Åtta silverfiskar simmade runt på toalettgolvet och en av dem fick mig att slå i huvudet i badrumsskåpet. Jag har därför nu ett stort jack (blod har noterats) i bakhuvudet och ett golv dränkt med vatten.


Inte ens småsakerna har gått med mig idag. Min nagel gick av, horoskopet ljög och vid ett tillfälle så gillade jag en porrlänk via facebook.


Och sen funkar inte internet heller, så för att dela med mig av mitt tragiska öde har jag fått skriva om det här inlägget tre gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0