Jag vill känna att jag kan men kan inte känna att jag vill


Läste att Davorigo inte hade någon skolmotivation. Jag skulle faktiskt kunna säga detsamma. Tre nya kurser drar igång och jag är inte lika taggad som jag hoppades att jag skulle vara.
But I'll come around. Jag har gjort upp ett litet schema över hur jag ska lägga upp pluggandet ett tag framöver. Det känns ganska skönt att ha ett sådant. Inte för att jag kommer följa det eller så, men... ja... momentan tillfredsställelse.

Välkommen till framtiden! Så skulle man kunna säga. Nu ska yin bli yang, alfa bli beta och jag ska bli lite av en plugghäst. Eller så kör jag bara på som vanligt och pluggar dagen innan tentan. Det skulle ju också funka i och för sig...


8.30 är den nygamla tiden som gäller. Tappar nästan en timme i sömntid. Varje natt.
Men det är som det är.
Hur då, tänker du att...?
Vadå?
Att det är som det är...?
Jo, men det är det ju.
Hur då? Att det är... som det är... eller vad tänker du?
Jo, men precis.
Att det liksom är som det är för att det är så det är...typ?
Mmm, exakt.
Ja, okej, jo, men det kan jag väl köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0