Kentan om tentan


Upplagt för succé. Han dukade verkligen fram bordet åt mig där. David. En MK-skattning där jag inte hade en susning, men i övrigt en buffé av poäng. Det fanns egentligen ingen anledning till att det inte skulle gå bra. Men det gjorde det inte. Tydligen.

Det visade sig nämligen att mina svar inte alls stämde överens med Emmas. Emma som fått A i de fyra senaste kurserna hon läst och som senast drog hem en full pott.
Men okej. C borde ändå vara fullt realistiskt att hoppas på. Det finns ju någon vettig tanke bakom alla mina lösningar, så jag måste ju få några poäng även om svaren inte är helt rätt.
Nu spekulerar jag. På torsdag får jag svaret. Vad blir detta svar? Det får vi se.

Istället laddar jag nu inför kommande kurser. Två av dem i alla fall. Jag har inte fått boken till Stokastiska Processer-kursen än. Enligt Lycknis har den inte ens kommit till Sverige, så det blir väl som förra gången jag beställde en engelsk kursbok. Att jag får den halvvägs in i kursen, när jag redan har missat så pass mycket att det inte är någon idé att läsa ikapp.
Det är väl egentligen helt okej för min del. Mindre slit och mer fokus på annat. Men det är ju lite tråkigt när man har betalat pengar för den.

På tal om pengar, visste ni förresten att dollarsedeln inte alls är grön med ett $ i mitten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0