Övernattning - Favorit i repris


Förra terminen var det på KTH. I natt blir det Kräftrikets vilorumssoffa (eller möjligen datorsal).

Nyss kom en vakt på besök. Antecknade namn och personnummer. Jag kände hur pulsen slog, adrenalinet pumpade, mina öron gjorde den där Dumbo-grejen...
Men hon hade ingen hund. Det kändes tryggt.

Annars då? Ja, här skulle vi kunna ha ett party just nu men istället ligger stokastikboken två decimeter från ögonen. (Kanske börjar bli närsynt?)

Men i och för sig... "Party is a state of mind" brukar man väl säga? Så jag skulle kunna parta inombords just nu. Ja, om jag ville skulle jag kunna parta inombords 24/7.
Men det vill jag helst inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0