Guldlika drömmar


AIK besegrade, slog, till och med krossade HV71. 4-2 blev det till slut, men ett tag stod det hela 4-0 till AIK. Och alla undrade vad som hade hänt. Riktigt härligt!
Nu ska man dock inte dra för stora växlar av den här segern. 1-0 i matcher kan vara 1-2 redan på fredag om det vill sig illa. Men AIK kommer absolut inte att ge sig i första taget.
Och kvällens seger får en att drömma.


Och jag kan glädjande nog konstatera att jag har fattat ett beslut angående min framtida pluggsituation. Jag ska ta en kandidatexamen i matematisk statistik. Och i matematik.
Fick nyss klartecken om att detta är praktiskt möjligt och jag kommer således att läsa 150 % resten av terminen samt första halvan av nästa termin.
Ja, så egentligen har jag inte alls fattat något beslut. Jag har bara skjutit upp det ett år.


Igår var jag deppig. Idag är jag glad. Trots att vågen hånade mig imorse så tänker jag nu ta mig nåra kvällsmackor (läs sju). (Ja, läs sju kvällsmackor alltså. Att bara läsa sju tjänar ingenting till. Det är snarare helt idiotiskt.)
(Alternativt kan ni bara läsa det som står, det fungerar alldeles utmärkt det också.)



Dagens diskussion:

- Du är en sån wannabe.
- Ja, en wannabe-me...


Kommentarer
Postat av: David Rigo

Jag blev typ riktigt glad nu av ditt sms! Du har varit en otrolig kompis - vi har haft det riktigt roligt tillsammans!

2011-03-07 @ 23:51:13
Postat av: Kenneth

Right back at ya!



Än har vi många FIFA-dagar framför oss :)

2011-03-08 @ 00:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0