Gissa vad jag har gjort!


Kanske inte så jättesvårt då jag skrivit så pass mycket om det.
För det var ju Smallville jag var ute efter. Att jag sett på Smallville.

Och det var ett ganska bra premiäravsnitt. Inte andlöst spännande eller extraordinärt, men ett avsnitt som lade grunden för hur sista säsongen kommer att se ut.
En indikation på att de faktiskt satsar på sista säsongen.


Men nog om detta för ett tag framöver. Nu går vi över till det ni gillar allra bäst. AIK...
Imorgon möter de Modo i grundseriens allra sista omgång. Minst en poäng där och det blir slutspel för AIK. Nykomlingen AIK.

Själv kämpar jag lite med hur jag ska kunna se på både matchen och Melodifestivalen.
Har aldrig provat att spela in någonting på min box nämligen. Vet inte ens hur man gör.



Dagens talesätt:

"Man blir som man umgås". En helt ologiskt formulerad fras, då någonting man blir bara i undantagsfall kan beskrivas av ett adverb.
En bättre formulering vore uppenbarligen Man blir som den man umgås med. Men det blir ju två ord extra och då förlorar man en halv sekund. Ohållbart i längden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0