FIFA-dag med David


Det är så skönt att man kan ha sådana dagar ibland. Bara sitta och spela FIFA i några timmar. Idag vann vi Premier League med Wolverhampton. Avgjorde med tre matcher kvar av säsongen. Och vi spelar på svårighetsgraden "Legendarisk" - den svåraste av dem alla.
Men sjukaste grejen hände. Vi spelade FA cup-semifinal mot Birmingham och spelade 0-0. Istället för förlängning stod det att vi hade förlorat matchen. Sedan stod det dock att det skulle bli omspel, vilket det också blev. Det blev alltså ett returmöte, en match som vi vann med 1-0. Men sedan visade det sig att omspelet inte hade någon betydelse. FIFA-spelet hade tydligen bestämt att vi förlorade mot Birmingham, varpå vi gick miste om finalen och chansen att ta hem dubbeln. Helt sjukt. (Och jag berättar detta varför?)

Vi spelade även två matcher mot varandra. Båda slutade oavgjort. Både gick till straffläggning. Vi vann var sin. Det är ruskigt jämnt mellan oss just nu. Kul!


På tal om David (eller som jag brukar kalla honom - kepsmannen) ...
Det sägs ju att man inte kan sätta ett värde på ett barns liv. David har uppskattat det till 120 euro.
Denna summa ska han ge mig om han får barn innan jag får det. Och jag ska ge honom 120 euro om det motsatta inträffar.



Dagens lilla korta:

Leif Andrée är gammal och tjock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0