Dödad av Gudrun


Ja, inte orkanen då. Gudrun Brattström. Hennes tenta var tuff. Känns lite jobbigt att hon troligen kommer göra tentan i TSA-kursen. Men det är ett senare bekymmer. Imorgon är det David som gör tentan och han är förhoppningsvis lite snällare. Så C är definitivt målet.

Vi kan väl göra en liten procentuell uppskattning för respektive betyg? Bara som en kul grej?
Jaaaaaaaaa...   Då utvärderar jag mina chanser till:

F -  1 %
E -  4 %
D - 20 %
C - 50 %
B - 20 %
A -  5 %

Hmm. Det liknar en normalfördelning.
Den analysen allena borde ge mig en stjärna i kanten.



Annars då?
Jag har äntligen lärt mig hur man spelar in via min digitalbox. Det är nice. Jag kan spela in alla avsnitt av mina favoritserier. Men det krävs lite mer än ett knapptryck, vilket reklamen påstår. Och sen inkluderar det bara hälften av mina favoritserier. Jag kan nämligen inte se på Kanal 5 via boxen, vilket är den kanal jag kollar på mest.


Poem of the day:

A wise man once said
If you got a big a head
You should try and do something about it
Told us how, did he not?
I suppose he forgot
But you know, one might seriously doubt it




Bilden har ingenting med inlägget att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0