Fringe!


Inatt är det säsongspremiär för Fringe. Som jag har längtat ända sedan jag såg säsongsfinalen av säsong två för tre och en halv timme sedan!
Det är en riktigt bra serie. Och för tre veckor sedan visste jag inte ens vad det var för något. Hade hört namnet, visste att det var någon slags sci-fi-serie, och tänkte kolla in den mest för skojs skull. Efter pilotavsnittet var jag fast. Har aldrig riktigt sett mig själv som ett fan av det övernaturliga, men det har blivit många sådana serier på senaste tiden. Det ger liksom serien en extra dimension och man behöver inte gå in överdrivet mycket på djupet för att det ska bli dramatiskt och spännande.

När vi ändå "tuggar TV" kan jag meddela att jag står över Let's Dance i år. Helt och hållet. Ser möjligen finalen om Anders Bagge är med. Men det lär han inte vara.

Och om någon undrar så slängde jag aldrig in en skiva jättegott bröd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0