När rushen till duschen blir konkursen


"Let's dance" är väl ändå riktigt tråkigt? Tycker ni inte? Segt, ointressant och ett väldigt uttjatat koncept. De kanske borde piffa upp det hela lite. Typ "Let's not dance, let's do that other thing we used to do".


Anyway. Det är jobbigt att börja halv nio. Trötthet. Trängsel. Alla i familjen går upp samtidigt. Badrummet är ständigt upptaget. Imorse fick jag duscha i handfatet.
Pumpade handtvål i massor, lät kranen rinna och organiserade spontana skvättar med hjälp av min hand. Det var väldigt blött på golvet efteråt. Borde kanske haft en handduk till hands. Men jag torkade i alla fall upp den värsta pölen med min ena strumpa. 
Synd bara att jag aldrig hann byta strumpor sen...


Dagens motto:

Lycka är att ha en vän som ställer upp för en i vått och torrt.
Olycka är att sätta 200 kronor på Helsingborg och sen se dem kryssa mot Balrog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0