Tjugondag Knut


Det blev inga 20 mål. Det blev tio. Och Chile kommer inte bli 23:a. De kommer bli 21:a.
Vad Sveriges slutplacering i turneringen kommer bli låter jag vara osagt, men topp 5 tycker jag att man kan kräva.

Nu till det viktiga. Jag åt knäckebröd förut och en liten bit fastnade mellan tänderna. Jag kan inte få bort den. Jag har försökt med tandtråd och allt. Mest med tungan och pekfingret, men även lite med tandtråd. Det är som att den är fastspänd mellan tanden och tandköttet, och jag är liksom lite rädd att den ska skära loss tanden så att jag måste tugga på vänster sida i framtiden.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, om jag ska gå till doktorn eller om jag ska försöka... åh, nu fick jag ut den! Never mind then.


Strax ska jag gå till sängs med en spännande stokastikbok.
Vad är stokastik?, undrar någon. Jag har inte den blekaste.


Dagens diskussion:

- Ska vi spela schack?
- Nej, jag pallar inte. Jag är matt.
- Schack matt?
- Nej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0