Lite för centrerad differens


Tentan gick bra. Min vana trogen överpresterade jag på tentan och känslan jag har nu i efterhand är bra. Med undantaget att jag inte klarade sista uppgiften riktigt.
Jag insåg att mitt ekvationssystem blev olösligt då det bestod av tre ekvationer med fyra obekanta. Men då var tiden nästan ute så jag fick lämna det ofullständigt.
För betyg A får jag missa 14 poäng. Sista frågan var värd 13. Så det kan gå vägen ändå.

Sedan åkte jag och David in och spelade biljard och blåste på bollarna. Jag var mästare i ett av områdena. Ni kan ju gissa vilket.


Inför imorgon hade jag kokat ihop några storartade planer. Jag hade tänkt ut hur jag skulle vara kung i mitt hus nu när jag var skolfri och dessutom "in between courses".
Och så säger mamma:  "Jag är ledig imorgon."

Där dog de planerna. Nu blir det bokläsning och torrmjölk istället :(

Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0