Spelkvällen som Kenneth glömde


... för att han drack så mycket sprit.


Spelkväll hemma hos Klara. En massa olika människor. En massa olika spel.
Största meriterna från kvällen:

* Jag och Elin vann "Med andra ord", trots att de vi mötte hade specialtränat. Det var extremt jämnt, men "Brad Pitt" gav oss segern i sudden.

* Jag kom tvåa i Plump.

* I Cluedo gissade jag helt rätt på min allra första gissning. Sorgligt nog innebar detta att jag förlorade spelet.


Sedan missade vi nattbussen då vi gick åt lite fel håll. Men det gjorde inte så mycket.
Kom förvisso inte hem förrän strax innan sex, men jag tog igen tiden genom att inte borsta tänderna.
So it all worked out.


Och ser man på? (Ja.) Jag mindes ju ganska mycket. Det kanske inte var jag som drack all den där spriten ändå.



Dagens kategori: Skor.

Dockan hade lila skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0