Skolstart


En dag i skolan och jag är redan en slut.
Eller vänta, ta bort ordet "en". Det passade ju inte alls in där.

Laboration 4 är hur som helst klar, så när som på eventuell rest, vilket innebär att jag har en hel vecka där jag kan fokusera helt och hållet på tentan.
Men oroa er inte. Jag ska inte bli en total pluggis. Jag har även 843 minuters DVD-tittande som ska klaras av innan helgen. Och ni kan ju gissa vad jag prioriterar högst...


Året har faktiskt börjat ganska bra. Idag kom i och för sig några bakslag när Sverige förlorade mot Ryssland och jag därefter tappade min penna i golvet så att udden gick av.
Men på det stora hela har det börjat helt okej.


PS. Det visade sig att det inte var Mohammed Jackson som hade kommenterat min blogg. Det var Bashar... Irriterad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0