Less is a little


Jag tog med mig en tröja som inte var så varm. Jag hade på mig tröjan som inte var så varm. Jag sög lite grann.

Men överlag gick redovisningen helt okej. Några satt och stirrade argt. Några satt och skrattade åt mig (ja, Emma, jag såg dig nog). Några satt och halvsov och resten visade stundtals intresse för min lösning. Men inga frågor ställdes. Det var skönt.

Och i övrigt ligger jag bra till studiemässigt. Jag har läst allt jag ska ha läst (och mer därtill), gjort alla uppgifter jag ska ha gjort (och mer därtill) och har nu dessutom kommit väldigt långt på första laborationen. David  "The Dude"  Rigo rådissade mig som sin laborationspartner,
så för närvarande jobbar jag med Daniela. Det funkar jättebra.
Hon är lite för beroende av te dock.


Slutligen. Till Elin, som kanske tittar förbi i hopp om en födelsedagsdikt, hänvisar jag till MCD:s blogg. Själv kommer jag tyvärr inte att publicera några födelsedagsdikter på bloggen i år, då det löper stor risk att bli tjatigt när man skriver ett tiotal dikter på ett väldigt begränsat tema.
Men en gratulation ska du få:

Grattis!

Nu kan du äntligen besöka alla de där vuxensidorna som du tidigare tvingats lämna eftersom du inte har uppfyllt åldersvillkoret på 21 år. Jag kan tänka mig att det måste vara väldigt frusterande att tvingas klicka på "Exit" när "Enter"-knappen bara är några centimeter ifrån.
Lite som att inte se mörkret för alla skuggor.


Kommentarer
Postat av: Malin

Har vi en hemlig överenskommelse nu att det är jag som sköter dikterna iår?

2011-01-21 @ 15:51:46
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Ja, det tycker jag.



Inte för att den blir jättehemlig nu'rå...

2011-01-22 @ 01:59:19
Postat av: Elin

Haha, tack!

2011-01-24 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0