Kenneth läser, magen jäser


Och i rummet intill går "White light moment" på högsta volym för 18:e gången i rad.
Jag hatar när min syrra fattar tycke för en bra låt. Då vet man att hon kommer förstöra den genom att spela den konstant i ett par månader. Eller okej, kanske inte konstant. Hon brukar ha ungefär fyra låtar som hon varierar mellan.

När vi ändå är inne på irriterande saker lägger jag till det faktum att dagens sportdel blev sköldpaddsunderlägg innan jag hunnit läsa om AIK:s triumf.
Det hela blev lite väl avskalat...
Av-skalat... Skal... Sköldpaddsskal... Ordvits... Ingen?


Rummet skulle behöva städas. Damm där det inte ligger kläder. Damm där det ligger kläder. Ja, utan att göra bort sig totalt kan man säga att det finns väldigt mycket damm här inne.
Mer än i ett fiskreservat...

Fisk-reservat... Damm... Fiskarna simmar i dammen... Seriously? No one?


I give up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0