Just jA!


Har ju som en vana att skriva hur det går för mig på alla tentor och i alla kurser, men har ännu inte skrivit hur det gick i datalogikursen trots att jag vetat det ett tag nu.
Det blev ett A.

PROGRAM

BEGIN
betyg:= A;
writeln(betyg);
END.


Ja, fantasifulle Keneth är i farten igen.

Nu till morgondagens tenta. Jag har som sagt planerat mitt pluggande ganska dåligt och har legat cirka två dagar före hela tiden. Detta har medfört att jag kommer ihåg mindre av det jag har läst och att mina chanser till högre betyg därmed minskar en aning.
För skojs skull har jag gjort en procentuell uppskattning över mina chanser imorgon.

F    1 procent
E    4 procent
D  10 procent
C  50 procent
B  25 procent
A  10 procent


På förhand är jag nöjd med ett C, vilket känns relativt bra om man tittar på siffrorna ovan.


Ska jag säga någonting om derbyt? Nej, jag ska inte säga någonting om derbyt.
Men jag kan säga en sak om derbyt.
Kommentatorerna nämnde att det är trevligt att fokusen för en gångs skull ligger på hockeyn och inte på publiken. Men genom att säga det var femte minut så blev det ju ändå inte så.



Dagens skämt:

- Du, Tony! Ska du ha en tåbira?
- Nej, jag har redan en bira. En tåbira!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0