Jag gick fort. Dagen gick långsamt.


Jag har känt mig hängig och smått illamående hela kvällen. Jag är 99 procent säker på att det är den där mesostmackan...
Men lite sömn på det här så är jag pigg och alert imorgon!

Jag sitter numer kvar i skolan efter föreläsningen varenda dag. Jag har insett att jag bara somnar om jag åker hem, så det finns egentligen ingen poäng i att göra det (annat än att ta igen sömn men det gör jag på onsdagar och helger). Sitter jag däremot kvar i skolan får jag massor gjort. Jag läser sidorna i boken. Jag gör mer än 90 procent av alla uppgifter.
Och första labben är nu avklarad!
Men så är det ju också sannolikhetsteori. Den hittills enda kursen jag på förhand verkligen har sett fram emot. Det gör sitt till.


Sommaren börjar närma sig med stormsteg och här sitter man helt utan solkräm. Jag tittar igenom min badbyxekollektion och hoppas innerligt att gröngult kommer vara inne i år. Sjunde gången gillt...



Dagens tragedi:

Min lärobok föll i golvet. Hörnen veks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0