Hjärnskakning


Hejsan!

Jag ber om ursäkt för det bristande bloggandet de senaste dagarna. Anledningen är att jag har varit så himla trött att jag har somnat innan jag hunnit starta datorn.
Men nu har jag sovit ikapp och är tillbaka! Lika kass som förut...

Här är några noteringar och funderingar från de senaste dagarna:

* Vad fan höll Sarah Sjöström på med när hon gästade "Time Out"? 
Seriöst, var hon hög eller nå't?

* Tionde matchen i rad som AIK inte gör första målet. Inte konstigt att poängen uteblir.

* Varför lägger TV4 succéserien "Glee" i Kanal 11? Nu tappar den ju alla fans! Kanal 5 är annars världsbäst på att förstöra TV-serier genom att lägga dem på sämsta sändningstid för att ge plats åt inhemska realityserier som ingen bryr sig om. Bjud inte upp till kamp!

* Eh... folk... det är is överallt... sluta cykla!

* Förlust mot Argentina. Semifinalen avlägsen.



Och nu har det blivit dags att återknyta till rubriken.
Dörrarna till tunnelbanan höll på att stängas. Adrenalinstinn efter att ha kubbat sista meterna missbedömde jag hopphöjden i mitt avslutande avstamp och slog i huvudet hårt i vagntaket.
Tågresan spenderades i yrsel och resten av kvällen har gått åt till att försäkra mig om att 8 gånger 6 inte är lika med 27.

Drog nyss handen genom håret. Tyckte mig känna ett jack.



Dagens hiss

Uttrycket "och/eller". Jag gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0