Förkrossande skönt


Jag spelade FIFA med Davorigo. Vi spelade totalt 20 matcher. Det var riktigt kul.
Vi inledde en ny säsong där vi gjorde oss själva till stjärnspelare och placerade oss i Wolverhamptons anfall. Sedan plaskade vi på med svårighetsgraden "Legendary" och äntrade Premier League. Det gick faktiskt hyfsat bra för oss. Vi vann alla våra hemmamatcher.
Dock vann vi bara en av sju bortamatcher mot Premier League-motstånd. Vi ligger därmed sjua i tabellen.

Dessförinnan spelade vi tre matcher mot varandra. David vann den första matchen på straffar. Jag vann den andra matchen med 1-0. Då sade David något i stil med:
"Alltså, om vi kör fyraminutershalvlekar... då kommer jag dominera."

Vi körde en match med fyraminutershalvlekar. Jag vann med 5-1.




Dagens vers:

Liten eller stor?
Större än du tror!
Superduperstor?
Nej, nu ska vi inte överdriva här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0