11111011011


"Som man inleder året, så kommer året att bli."  Var det inte så?
Själv inledde jag året stinkande och smått skäggig. Känns bra!

Nytt år. Nya tider. Nya vanor. Ny blogg? 
Nejdå, samma blogg, men jag funderar på att göra några förändringar.

Dock inledde jag blogg-året 2010 med exakt samma rader, så det lär ju inte bli några jättestora förändringar.

En sak jag kan nämna är i alla fall att jag tänkte införa "Dagens ..." som ett någorlunda dagligt inslag. Det kan vara "Dagens hiss", "Dagens diss", "Dagens lilla korta", "Dagens ord", "Dagens skämt", "Dagens gåta" eller något annat mer eller mindre skojigt.

Det här är något som jag verkligen ser fram emot och som kommer att bli riktigt spännande.
Oooh, vad jag är upprymd!

Dagens ord: Knöl.


Kommentarer
Postat av: Abelellen

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-07-20 @ 08:37:28
URL: http://abelellen.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0