6 timmar kvar till tentan (vad fan är gaussisk process?)


Dagarna innan tentan brukar allting kännas helt hopplöst. Kvällen innan tentan infinner sig sedan löst hopp.
Men denna gång har det nästan varit lite tvärtom. I början kände jag mig väldigt hoppfull, men nu känner jag mig mest som en full person som hoppar.
För varje tenta jag gör så inser jag att det finns ytterligare ett moment i kursen som jag inte behärskar. Och på vissa tentor klarar jag inte ens teoridelen. Trots det så är jag ganska lugn. Tentamagin återvände i och med SannoII-tentan, och än så länge har jag aldrig misslyckats. Skattningsskalan ser ut som följer:

A -   1 %
B -   4 %
C - 15 %
D - 25 %
E - 30 %
F - 25 %


Så ljust har det faktiskt inte sett ut sedan Statistisk Analys för ett halvår sedan. Då fick jag D...


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet precis känslan. Tentan imorrn = katastrof. Tenta på tisdag, hopplös. OCH! Har haft längre tid än någonsin att plugga, OCH har gjort det också... men lika förfärligt svårt fortfarande.

Kanske värre.

2011-12-16 @ 18:33:50
Postat av: Anna

(Notera: tisdag. Då tänker man: oändligt med tid tills dess... men nej. Tar i genomsnitt 5 dagar att förstå en uppgift.)

2011-12-16 @ 18:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0