Redovisning med mera


Jag, Dragos och Anna skulle ha muntlig redovisning i skolan. Jag och Dragos bestämde oss för att busa lite med Anna.
Klockan 07.44 skickade Dragos sms till Anna:

"Hej! Jag är sjuk och måste stanna hemma idag :("


Klockan 07.47 skickade jag sms till Anna:

"Hej! Jag är hemskt ledsen, men jag har typ åkt på vinterkräksjukan. Har spytt hela natten och orkar knappt ta mig ur sängen. Lycka till på redovisningen!"


07.49 ringer Anna till mig:

"Kenneth, jag har typ magsår."




Redovisningen gick helt okej. Om man bortser från att skämtet misslyckades, att datorn hängde sig och att det därav följande uppehållet på dryga 15 minuter gjorde att tiden drog över så pass mycket att till och med Anders drog djupa suckar när han tittade på klockan. Men det gör vi väl? Bortser från det?


Efter en lång dag med många redovisningar (varav jag pinsamt nog somnade under den sista) blev det biljard med David, Billy och Jie. David vann sin lilla turnering, men jag vann inbördes mot alla deltagare. Slog bland annat David med 4-1 i matcher! Vänta, jag måste nästan fetmarkera det och skriva det i versaler.

JAG SLOG DAVID MED 4-1 I MATCHER!


När jag kom hem åt jag middag för att sedan sova 14 timmar i sträck. Nu har jag jullov.


Kommentarer
Postat av: David Rigo

Jag lät ju dig!

2011-12-21 @ 03:15:31
Postat av: Kenneth

"Den här matchen kommer jag spela mitt bästa..."

2011-12-21 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0