NHL12 och FIFA09


Jag har börjat spela NHL12. I början gick det jättebra. Jag vann majoriteten av mina matcher och spelade generellt sett ganska bra. Sedan hände någonting. På mina sex senaste matcher har jag bara fått fyra poäng. Pinsamt dåligt. Planen är ju att jag ska bli bättre och bättre, så att jag i slutspelet ska vara så pass bra att jag kan gå hela vägen. Fortsätter det så här så kanske det inte ens blir något slutspel :(


I och med PS3-installationen tog jag farväl av PS2 och framför allt FIFA09. Och jag gjorde det på allra bästa sätt. På mina tre sista matcher vann jag i tur och ordning Premier League, Champions League och FA-cupen. Och jag gjorde det med mitt egenskapade lag av nästan idel medelmåttor som gjort hela långa resan från engelska fjärdedivisionen. Min lagkapten gjorde 100 mål under sista säsongen, och det var också han som avgjorde sista matchen med ett mål på tilläggstid. Det var nästan så att en tår rann längs kinden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0