Idol 2011


Efter att idogt ha följt Idol under hela hösten, efter att ha sett varenda minut av varenda avsnitt, så missade jag i kväll finalen. Valde att istället prioritera projektarbetet.
Men jag har sett bidragen på TV4Play (där jag även följde röstredovisningen live), så det är inte som att jag har missat det helt. Och jag konstaterar att den jag satte som vinnare för sju veckor sedan slutligen också vann. Ja, överlag har jag faktiskt varit väldigt framgångsrik i mitt tippande. Trodde faktiskt att Robin skulle ryka förra veckan, men annars har jag haft rätt ända sedan Linni.

Jag kanske borde börja kalla mig själv Orkel Orakel. Det är ju mycket bättre än mitt nuvarande smeknamn (BajsKenneth).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0