D var som arton!


Jag valde rätt kövariant. Fast det var inte riktigt 50/50 som jag först hintade om. Efter att ha vägt alternativen mot varandra i närmare 30 minuter var det snarare 80/20. Och med de oddsen kunde jag knappast välja fel!
Så det blev ett D i betyg. Är väldigt nöjd med det. 18 raka godkända tentor nu. Känns stabilt!
Bara tre tentor kvar. Kan jag gå rent?


Noterbart från denna tenta är att ingen i klassen fick bättre än C och att hela 14 av 30 fick F.
Så Thomas var ganska hård i rättningen. Plus att sista frågan var överdrivet svår. Så vitt jag kunde se var det bara en student som över huvud taget fick poäng på den. Och så dålig är inte vår klass!
Men för egen del kvittar det. Mitt matematiska självförtroende är tillbaka på topp och nästa termin inväntas med spänning. Det är nästan så att jag funderar på att hoppa över julen för att kunna börja plugga redan nu. Hopp, hopp...



http://tracking.technodesignip.com/?action=count&projectid=642&contentid=18100&referrer=-&urlaction=...: Klappsäck?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0