Blev det 2-2 eller?


2-2 är ett av de absolut vanligaste resultatet i ishockey. I dag blev det extra tydligt när hela fem av sex matcher i Elitserien slutade just 2-2. Extra tydligt blev även att Elitserien är rekordjämn -
i år igen. En seger kan vara skillnaden mellan slutspel och kvalserie. Kul men ångestfyllt.


Första december. Jag har inte sett julkalendern. Men oberoende rapporter säger att den ska vara både bra och julinspirerad. Det låter härligt.
Jag kommer förmodligen inte att se så mycket av den förrän dagarna innan julafton. Det är inte värt att gå upp en kvart tidigare på morgonen. Det är det bara inte. Så jag har istället skapat en egen julkalender i mitt huvud. I dag gick hunden Hund och katten Rund på promenad. Hunden Hund bet ihjäl katten Rund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0