Valborg = sval korg?


Nej, det är det ju inte. Jag ville bara att det skulle rimma lite. Här är några andra rim:

bröd - död
docka - klocka
ko - sko
loppa - soppa
bröd - död


Inget supande för min del som ni märker. Jag har istället spenderat kvällen framför TV:n tittandes på Norge - Sverige i ishockey-VM. Norge vann. Norge. Vann. Mot Sverige.
Undrar om Magdalena fick in den.
Hur fungerar det där egentligen? När man har två huvuden menar jag. Har båda huvuden var sin hjärna? Samverkar de med varandra? Skulle de kunna möta varandra i schack?
Är det ingen som känner någon med två huvuden så att vi kan få svar på det här?









Imorgon är det första maj. Röd dag. Sweet! Vadå, är det söndag? Jaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0