Give me a FIF, Give me an A - då blir det seger!


42 matcher. Så mycket spelade vi. Tre av matcherna var inbördes möten oss emellan.
Alla dessa slutade 0-0. Alla matcher gick därmed till straffläggning. Alla straffläggningar slutade med att jag vann :DDD

Hur gick det i övrigt då? Ja, Ligacupen dog direkt, Champions League åkte vi ur redan i gruppspelet och i Premier League är vi 10 poäng från ettan med 11 omgångar kvar.
Glömde jag säga att vi spelar på amatörnivå?


Men det var riktigt kul i alla fall. FIFA är faktiskt ganska fantastiskt när man tänker på det. Jag tycker dock bäst om FIFA09. Mer flyt i spelet, mer realism i avslutningar och bättre upplägg runt omkring själva matcherna.


Men nog om FIFA. Nu ska jag återgå till min solstol och äta grillat kamelkött.
Ja, enligt David är jag tydligen i Tunisien just nu.
Han och hans påhitt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0