Påskdagen


Den rubriken var inte någon högoddsare direkt. Inte direkt som tre gånger pengarna på GAIS borta mot Mjällby. Nu blev det tyvärr bara oavgjort i den matchen, så de 3000 kronorna jag var så nära att vinna får helt enkelt vänta. Men nästa vecka, då jävlar!

Dagen har inte bjudit på särskilt mycket. "Pluggat" lite. "Läst" i boken. "Försökt" förstå.
Men vad ska man göra? En omtenta kan rent av piffa upp tillvaron. Framför allt om jag inte får något sommarjobb. Kombinationen sommarkurs-omtenta låter faktiskt inte helt fel. Fast det är klart, jag ligger just nu i riskzonen i två olika kurser. Det skulle kanske vara lite väl överdrivet. För jag ger mig tusan på att alla tentor kommer ligga under samma vecka då också. Precis som nu. Och det är ju det som ställer till det. Jag behöver de där tre-fyra dagarna inför varje ny tenta. I do. I do. I do.

Skicka en kyss  Psst... Hey, Kenneth! Are you marrying someone?

Sarkastisk  Oh, shut up! Bitch... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0