k...e...n... nothing? really?


blogg.se envisas med att glömma bort min hotmailadress varenda gång jag ska logga in. Men jag har ju bara loggat in en sisådär 700 gånger, så vad kan man vänta sig?


Det blev en tidig torsdag idag. Den primära anledningen: Jag suger. Vet inte ens vad jag håller på med halva tiden. Variansanays, anovatabeller, grytmonster som bor under bron...
Allt är vitt brus. Ingenting är logiskt. Och för typ tvåtusende gången ställer jag mig frågan:
Hur ska jag lyckas ta mig igenom det här?

Jag tog mig igenom linjära avbildningar, arrayer och tresidorslånga bevisuppgifter, så på något sätt kommer det att gå. Det vet jag. Men i slutändan så är det ändå oundvikligt:
Förr eller senare så kommer jag att krascha.


Nu ska jag plugga någonting som jag tror att jag klarar av. Min syster har nämligen prov i Matematik A imorgon, så jag ska hjälpa henne lite inför det. Det handlar typ om medelvärden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0