Fredag kväll


Vad sägs om att dricka enorma mängder alkohol? Någon som är på? Inte?
Vad sägs om att dricka ett glas juice då? Med ananassmak? Ja, om ni måste.
Vad sägs om att komma till saken istället för att ställa random frågor som ingen kommer svara på?

Saken är helt enkelt den att jag är lite törstig. Det har inte blivit så mycket vatten på den senaste tiden om ni vet vad jag menar...

Hur skulle ni veta det? Jag menar bara att jag druckit mjölk eller juice till maten ett par dagar i sträck nu. Det är å andra sidan inget konstigt när det gäller mig. Konstigt är istället att ha druckit läsk tre gånger på fyra dagar. Det har jag å andra sidan inte gjort.

Ungefär nu börjar ni nog inse att det här inlägget helt saknar poäng (liksom Hammarby IF i årets Superetta). Att  jag skriver detta beror blott på att jag inte har några andra anekdoter att berätta idag. Som den där om surpuppan till fjäril som bara larvade sig hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0