Fredag kväll = pluggkväll?



Så brukade det vara på den gamla goda tiden. Så är det i dag också. När man för en gångs skull inte knoppar vid halv tio, vaknar upp för att se Supernatural och sen knoppar igen.
I have an awesome life by the way.



Våren är här på riktigt. Ända sedan mitten av februari har jag varje onsdag gått ett varv runt kvarteret iklädd badshorts, t-shirt och sandaler för att avgöra om det är vår eller inte. Fram till förra veckan kollade alla snett på mig när jag kom gående i min sommaroutfit. Nu är jag äntligen ett med tiden. De kollar visserligen fortfarande snett på mig, men det beror nog mest på färgkombinationen. Plus att blommiga brallor är lite för 2009.



Spindlar har invaderat vårt hus. Jag dödar i genomsnitt två per dag. Det sägs ju att man äter typ åtta spindlar under sin livstid (i sömnen) och om det är sant så borde jag har ätit ungefär två stycken hittills. Om jag fick gissa skulle jag gissa på att en av dem slank ner natten till i dag. För det var fan inte rysk kaviar jag hade mellan tänderna i morse!



I morgon börjar hockey-VM för Sveriges del. Den tvåhövdade sköldpaddan Magdalena ska tippa utgången i matchen. Vad har hänt med världen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0