Död, dödare, dödast


En natt med 5 timmars sömn och sedan helt slut kvällen därpå? That can't be the deal!

Tydligen är det de reglerna som gäller just nu. Min kropp gör uppror. Detta löser jag genom att gå in i väggen. Både bokstavligt och bildligt talat.
Imorgon är det skola igen. Kan påstå att jag har längtat, men gör inte det. (Gjorde jag det skulle jag för övrigt ljuga.) Tillbaka till labben som jag lämnade ofärdig innan lovet och som jag inte minns någonting av. Ord som "kurva" och "p-värde" dyker upp i skallen, men det kan också bero på att en gammal flamma från högstadiet kom på besök alldeles nyss. Bam!


Anledningen till att jag gick upp så tidigt (typ halv elva) var att jag skulle träffa Daniela i stan. Hon tvingade mig att gå i shorts och T-shirt och så dök hon själv upp i värsta vinterjackan.
Say whaaaaaat?
Men skratta sist och så där, för solen kom fram till slut.
Vi spelade... en grej... och sen åt vi glass i Kungsträdgården. Bilder togs, men det var bara två som blev bra (varav den ena var en bild på en buss). Så inga bilder på bloggen!
Men ni har väl inte glömt "Vem ska bort"-leken häromdagen? Massor av bilder där.


***
I högtalarna på tunnelbanan: "Anslutning till tåg mot Kungsträdgården, Hjulsta och (paus) Akalla".
Sedan när kommer Hjulsta före Akalla?
***


För inte alltför länge sedan skrev jag, Keninho, ett "meningslöst inlägg" som "saknade poäng", till vilket jag drog en parallell till Hammarbys dåvarande poängskörd i Superettan.
Det var mitt egentliga syfte med det inlägget. Så ska man vara analytisk så var inlägget inte helt meningslöst. Det hade faktiskt en enda poäng. Vilket råkar vara Djurgårdens poängskörd i Allsvenskan efter fem omgångar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0