Annandag Påsk


Dagens huvudsakliga mål: Se Syrianska - AIK på TV. Det gick ju inte så jättebra.
Men det är lite så. Storstad. Sveriges största lag. Det lag med överlägset flest supportrar. Då har man rimligen också flest idiotsupportrar. Och dessa har kommit att personifiera klubben. Tyvärr. Och tyvärr går det inte att stoppa. Eller ska alla gå igenom någon slags röntgenapparat innan de går in på arenan?  Vänta, det var faktiskt en ganska bra idé. Det blir lite dyrt förstås, men det blir det ju nu oavsett. Och de böter som nu tillkommer klubben rör inte idiotsupportrarna i ryggen. Åtminstone inte förrän bristande banktillgångar medför sämre resultat och ger upphov till mer ilska. No, that's not gonna happen - right?


Jaja. Nu lämnar vi det. Jag tänkte nämligen berätta vad jag gjorde istället för att se på match. Jag pluggade. Idag igen. Jag läste typ 16 sidor. Varav hälften var på engelska. Eller ja, inte hälften. En fjärdedel. En fjärdedel av hälften. Så en åttondel. Minus en eller två sidor. Två.

Ja...



Hörde jag tårta?


Kommentarer
Postat av: David Rigo

Sv: Nej hahahaha! Ingen högre rank!



När kommer din tjejlista förresten?

2011-04-25 @ 21:58:20
URL: http://davidrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0