A Rainy Sunday


Whazzuuuuuuuuuuuuuuuuup?  (That's still cool, right?)

Jag sitter här mitt uppe i söndagens Kanal 5-maraton. Just nu är klockan kvart i nio men jag misstänker att klockan är ungefär kvart i tio när inlägget publiceras.

Idag har jag försökt fånga varje ögonblick. På burk. Gick inget vidare.
Men vadå? Som att Gustav II Adolf föddes till kung... Eller ja, det gjorde han ju i och för sig på sätt och vis. Det kanske var ett lite dumt exempel.
Men typ Napoleon. Han var ju fransman och Frankrike är en republik.

Hur som helst, nu ska jag avrunda kvällen med lite mer TV, en dusch och kanske läsa några sidor i ODE-boken.

Peace!



Okej, att avsluta med "Peace" är bara urtöntigt. Det fattar ju vem som helst.


Kommentarer
Postat av: David Rigo

Ditt inlägg attackerar individ!



Btw: kanal 5 marathon på en söndag är respekt!!

2011-04-04 @ 11:40:00
URL: http://davidrigo.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Hihihi...

2011-04-04 @ 23:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0