A lot like Easter Break


Nu är jag påskledig i 11 av de 12 närmsta dagarna. Typ som ett påsklov alltså. Anmärkningsvärt är att det inträffar tre veckor(!) senare än förra året. Dock blir det inte så jättemycket slapphet och softande. Jag ska göra magnetröntgen, läsa ikapp ODE-kursen, läsa ikapp TSA-kursen, deklarera, förbereda mig inför Idol-turnén... Och sen tillkommer ju fotbollen och mina vardagliga timmar framför TV:n och vips så har lovet reducerats till 7 timmar. Och då ger jag mig fan på att jag somnar!

Men det kan bli skönt att komma bort från labbandet i alla fall. Har suttit med nuvarande labben sedan kvart över tio i morse - utan någon längre rast. Jag börjar bli lite vimmelkantig.

Men som sagt. Dags att njuta av det nya och släppa allt det gamla. Jag kanske till och med ska äta lite godis det här året. Vem vet? Tiden är nu. Nu är det påsklov. 

Och jag ska inleda mitt påsklov med att sova i skolan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0