Idag är det tisdag, vad mer hör da'n till?


Sverige slog San Marino med 6-0. Jag hade själv tippat 8-0. Rätt på ena siffran i alla fall.

På grund av matchen missade jag premiären av Idol. Tyvärr. Jag tycker att det är ganska kul att kolla på alla losers som står där och skämmer ut sig inför hela svenska folket.
Fan att min röst skulle sargas där i april...


Imorgon är lite av en ödesdag för mig. Jag ska spela fotboll med skadat knä.
Men med massage, dubbla knäskydd och Davids thailändska mirakelsalva så ska det gå. En halvlek i alla fall. 


Gäsp, gäsp. Det börjar bli dags att gå och lägga sig. Trots en timmas sovmorgon är jag ändå helt slut. KTH kan vara väldigt utmattande. 
Likt en hammock.


Det var nog allt jag hade att komma med idag.

Förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0