Första hindret avklarat (såg nån min vattenflaska?)


Hejsan!
Min nätverksanslutning funkade inte igår, varpå det inte blev något inlägg. Annars är ju mitt mål att skriva minst ett inlägg om dagen.


Sverige slog Ungern med 2-0. Jag var där. Jag såg Lasse Granqvist, Patrick Ekwall, Benny Andersson, Peppe Eng... Och så såg jag ju Zlatan & Co förstås.
Det var en rätt trevlig septemberkväll på Råsunda. Hoppas på fler sådana i framtiden.


Väl hemma slog jag på TV:n och upptäckte glatt att jag var på väg att vinna tvåtusen kronor på Lången.
Då kvitterade Cypern.



PS. Har ni märkt hur kallt det är ute? Sommaren tycks vara förbi. Och jag förblev vit.
Imorgon ska jag sammanfatta min sommar i form av tre minnen som på intet sätt symboliserar sommaren, men som ändå stack ut medans livet stod still.

Det är ungefär lika intressant som det låter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0