Varför leva för imorgon när allt det bästa var igår?


Såg på reprisen av gårdagens match. Under AIKs första powerplay hör man kommentatorn säga:

"AIK är riktigt usla i powerplay. De har inte gjort ett enda mål på elva försök... Måååål!"

Ledde till ett litet "hihihi" från min sida.


Sålde matchprogram till DIFklacken igår förresten. Majoriteten var packade. Två föll omkull. Och mitt i smeten stod en AIKare som dystert insåg att han köpt biljetter på fel sektion.
Men det var rätt kul. Fick dessutom bra sittplats under matchen. Satt en meter ifrån David Fjäll. En till sak jag kan boka av från min saker-jag-vill-göra-innan-jag-dör-lista!
Och Djurgår'n ligger näst sist...


PS. Är det bara jag som tycker att Malin var bäst i Idol ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0