Four's a crowd


1) Kollade på Idol, men kom tillbaka för sent efter pausen och missade tjejen i bikini.
     Fan.


2) Logikföreläsning idag. Vid ett tillfälle säger läraren att vi ska gå igenom uppgift 6.1.22.
Är det inte lite lustigt att jag då kollar igenom mitt anteckningsblock för att se om jag har gjort den, när jag vet att de enda uppgifter jag har gjort är de jag skrivit av från tavlan?

Nej, okej, det kanske inte är så lustigt.


3) Fick ett erbjudande om en tjänst som kunde betalas direkt eller delbetalas över tolv månader.

"Ett smidigt sätt att slippa behöva ligga ute med hela summan. Delbetalningen innebär inga förhöjda kostnader, förutom en aviavgift på 35 kronor per betalningstillfälle."

Ja, nej, det blir ju bara 420 kronor extra för en 1200-kronorsprodukt. Det blir inte alls några förhöjda kostnader...


4) Nån som har cigg?


Kommentarer
Postat av: David

Jag behöver hjälp med labben (skrivet kl 14.24)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

2010-09-17 @ 14:24:57
Postat av: David

Tråkig vit blogg...

2010-09-17 @ 14:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0