Kvällen är här. Det är jag också.


Jag tror att jag har fått "skaka juice"-armbåge. Lite jobbigt. Får hålla mig till blandsaft i fortsättningen. Jag som hade tänkt vara lite nyttig och inte slänga i mig en massa skräp.

Säger jag medan jag tuggar på mitt ballerinakex...


Nu är det fredag. Nu är det helg. Och som en liten helgspecial tänkte jag köra momentet dagens hiss respektive diss här på bloggen. Hiss är alltså det positiva (för er som inte känner till terminologin).

Kul att någonting kan vara positivt i en värld där Patric Blomdahl åker ut för high sticking med en och femtio kvar av tredje...


David kom med en ny gåta förresten. Är inte helt säker på formuleringen, men det var något i stil med:

"Vad är det som går snabbare om det går bakåt men som ändå kommer fram till slut?"


Någon som vet svaret?



Dagens hiss: Fredagens TV-utbud med både Smallville och Supernatural i TV-tablån

Dagens diss: Djur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0