Kenneth kommer ut ur garderoben


Majoriteten av er vet det redan, men jag känner att det är dags att officiellt komma ut ur garderoben. Medan den ännu finns kvar.

Ett antal onsdagar de senaste månaderna har jag åkt iväg till Vällingby och spelat fotboll. I ungdomskorpen. Japp. Det stämmer. I korpen. 2 x 20 minuter på grusplan. Som anfallare eller yttermittfältare. Laget heter FC Los Legendarios (ett spanskt namn ologiskt nog) och med en omgång kvar leder vi serien med elva poäng. Efter tretton spelade matcher är vi ännu obesegrade. Dagens match slutade 2-1 till oss efter att jag nästan gjorde en assist i första halvlek. Lagkapten är den bloggmässigt välkände Davorigo och han är orsaken till att jag nu mer kan kalla mig fotbollsspelare. Karriären är återupptagen. Från och med nästa säsong spelar vi i den högsta divisionen.


Och ja... jag suger.


Kommentarer
Postat av: Malin

DU ÄGER SÄKERLIGEN!

2010-09-09 @ 17:24:32
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Nej,nej, seriöst... JAG SUGER!

2010-09-09 @ 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0